واتساپ، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی دنیا، به تازگی امکان جدیدی را به کاربران خود ارائه داده است. حالا کاربران قادر به پین کردن پیام‌های مهم در چت‌های شخصی یا گروه‌ها هستند، تا اینکه این پیام‌ها در بین انبوهی از گفتگوها گم نشوند.

این ویژگی، یکی از نقاط مثبتی است که کاربران واتساپ از طریق تجربه کاربری خود انتظار داشته‌اند. با این قابلیت، امکان دسترسی سریع‌تر به پیام‌های مهم و ضروری افزایش یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را با دقت بیشتری مدیریت کنند.

در مقایسه با رقبای خود، به ویژه تلگرام، واتساپ این امکان را ارائه می‌دهد که کاربران یک پیام را در چت خود پین کنند. اینجا تفاوت جالبی وجود دارد؛ زیرا در تلگرام امکان پین کردن دائمی پیام‌ها وجود دارد، در حالی که در واتساپ این امکان تا حداکثر 30 روز محدود است. این محدودیت ممکن است به کاربران کمک کند تا گره‌گشایی در مدیریت پیام‌ها داشته باشند و از اشغال حافظه کمتری نگران باشند.

واتساپ اعلام کرده که این ویژگی به تدریج برای تمام کاربران فعال خواهد شد. این نوآوری احتمالاً به بهبود تجربه کاربری و افزایش کارایی در استفاده از این پلتفرم کمک خواهد کرد. بنابراین، کاربران می‌توانند با انتظار این امکان جدید، از امکانات بهتر و مدیریت ساده‌تر گفتگوهای خود لذت ببرند.

تلگرام یک اپلیکیشن پیام‌رسان ابری است که امکان ارسال پیام‌های متنی، تصویری، ویدیویی، فایل‌ها و حتی اجرای گفتگوهای صوتی و تصویری را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن کاربران را قادر می‌سازد تا به سرعت و به صورت رمزگذاری شده با دیگران در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند. به دلیل رمزنگاری قوی و حفظ حریم خصوصی، تلگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی در دنیا است.

شما میتوانید برای استفاده از خدمات ویژه تلگرام با خرید پرمیوم تلگرام از مزیت ها ویژه تلگرام استفاده کنید.

دسته بندی شده در: