تلگرام، یکی از برترین و پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، از سال 2013 به عنوان یک کراس‌پلتفرم به اشتراک گذاشته شد و تا سال 2020، 400 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت؛ که 50 میلیون نفر از آنان ایرانی بودند. اخیراً تلگرام، قابلیت پرمیوم خود را معرفی کرده است، که این امکان را به کاربران می‌دهد تا با استفاده از آن، استوری‌های خود را با یک سری استیکرهای ویژه تزئین کنند.

یکی از مسائل مهم در تلگرام، وجود تیک آبی است. این تیک، کنار ایدی کانال یا ربات شما، مهر تایید اصالت و عدم جعلی بودن حساب شماست. تأیید این تیک توسط تلگرام انجام می‌شود و به کاربران اعتماد می‌دهد که حساب مربوطه اصلی است. این تایید عمدتاً در پیج‌های افراد مشهور مانند سیاستمداران و برندهای معروف شرکت‌ها مشاهده می‌شود.

برای دریافت تیک آبی در تلگرام، شما باید فردی مشهور و شناخته شده باشید. در غیر این صورت، این کار ممکن است دشوار یا با هزینه‌ای همراه باشد. با این حال، هزینه‌ی آن نهایتاً زیاد نیست و با خرید پرمیوم تلگرام و دنبال کردن آموزش‌های فعال‌سازی تیک آبی تلگرام، می‌توانید این امتیاز را به‌دست آورید.

مراحل فعال سازی تیک آبی اکانت تلگرام

برای شروع، نیاز دارید یک اشتراک پرمیوم برای حساب مورد نظر خود تهیه کنید. مدت زمان این اشتراک مهم نیست؛ در تمامی طرح‌های پرمیوم تلگرام، ویژگی تیک آبی موجود است. برای مشاهده آموزش خرید تلگرام پرمیوم، می‌توانید از “ربات پرمیوم فارسی” با آدرس https://t.me/FaPremiumbot در تلگرام استفاده یا به راحتی اقدام به خرید نمایید.

در اندروید:
مرحله اول کافی است وارد بخش منو کناری تلگرام خود شوید و روی گزینه “Change status” ضربه بزنید و سپس با ذخیره سازی پک تیک آبی که میتوانید از کانال تلگرامی EmojiBin آن را دریافت کنید یا به صورت مستقیم از پک https://t.me/addemoji/EmojiStatus استفاده کنید.
در IOS:
مرحله اول کافی است وارد بخش تنظیمات تلگرام خود شوید و سپس رو گزینه “Change Emoji status”  ضربه بزنید و سپس با ذخیره سازی پک تیک آبی که میتوانید از کانال تلگرامی EmojiBin آن را دریافت کنید یا به صورت مستقیم از پک https://t.me/addemoji/EmojiStatus استفاده کنید.

دسته بندی شده در: